Dostawy / Zwroty / Reklamacje

DOSTAWA 

DPD na terenie Polski 2-3 dni robocze - koszt 18zł

DPD na terenie UE 4-10 dni robocze - koszt wg cennika

Poczta Polska (USA, UK, Kanada, Australia) 10-21 dni robocze - koszt wg cennika

 


WYMIANY/ZWROTY

1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zwrócić zamówiony produkt. 

2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym z zachowanymi metkami. Nie przyjmujemy odzieży noszącej ślady używania.

3. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny, jednak będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją do ulepszenia naszej oferty w przyszłości.

4. W celu dokonania wymiany lub zwrotu pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ

5. Produkt który chcesz wymienić lub zwrócić wraz z wypełnionym formularzem, dowodem zakupu (paragon, faktura) oraz dodanymi produktami (np. gumką do włosów) wyślij na adres:

Around You, ul. Granitowa 1/2, 02-681 Warszawa.

Jeśli nadajesz paczkę za pośrednictwem kuriera, będziesz musiała podać telefon do osoby odbierającej paczkę. Podaję Ci numer do osoby kontaktowej  696-828-101

6. Aby przyspieszyć i usprawnić cały proces możesz wysłać do nas maila z informacją o chęci wymianu/zwrotu danego produktu, na adres: sklep@aroundyou.pl. Na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiedni rozmiar lub inny model.

7. Przed wysyłką upewnij się, że produkty są dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. 

8. W przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanej odzieży, decydujący głos mają pracownicy Around You po wcześniejszym sprawdzeniu towaru w celu uniknięcia zwrotów użytkowanych produktów

9. W ciągu najbliższych 7-14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i jeśli wszystko będzie w porządku, otrzymasz przelew zwrotny na wskazane w formularzu konto bankowe. 

 

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją.  

2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. 

3. W celu złożenia reklamacji pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ

4. Produkt który chcesz zareklamować wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragon, faktura) wyślij na adres Around You, ul. Granitowa 1/2, 02-681 Warszawa, telefon dla kuriera 696-828-101

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 

 

REGULAMIN

Pełną treść regulaminu znajdziesz TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl